PolskiAngielski
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zwrot towaru i gwarancja

Zwrot towaru i gwarancja



Gwarancja

 

Na produkty sprzedawane w naszym sklepie udzielamy następującej gwarancji :

  • etui i pokrowce - 30 dni
  • szkła hartowane - brak
  • ładowarki - 3 miesiące
  • kable - 30 dni
  • uchwyty - 30 dni
  • uchwyty z ładowarką - 3 miesiące

Do rozpatrzenia gwarancji gwarancji potrzebny jest dowód zakupu : paragon lub faktura.


 

Reklamacja

 

Aby zgłościć nam reklamację prosimy o wysłanie do nas maila z opisem sprawy na : sklep@topkom.pl

Dzięki zgłoszeniu w postaci e-mail możemy szybko zająć się sprawą oraz zachować ciągłość korespondencji z Tobą tak aby żadne istotne ustalenia nie zostały pominięte. Reklamacjami zajmujemy się w godzinach pracy magazynu oraz biura. Nie przyjmiemy zgłoszenia reklamacyjnego w formie rozmowy telefonicznej. Pamiętaj o dołożeniu do wysyłki dowodu zakupu oraz pisemnej informacji o tym co się stało z Twoim produktem. Po otrzymaniu kompletnego przedmiotu reklamacji sprawę załatwimy w najkrótszym możliwym czasie. 

Aby odesłać do nas wadliwy towar wpisz adres dostawy :

IY DESIGN Artur Kostkowski

92-229 Łódź, Widzewska 14

tel: 690223300

Nie przyjmujemy zwrotów i reklamacji w postaci paczki za pobraniem. W celu dokońćzenia procesu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo. 

Koszty odesłania przez Klienta reklamowanego produktu, zostaną zwrócone przez Sprzedającego po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Jeśli masz możliwość, dostarcz nam towar osobiście do Sklepu w Łodzi. Znacznie przyspieszy to proces reklamacji. Naprawione lub wymienione produkty wysyłamy takim samym sposobem jak zostały zamówione w naszym sklepie. 

Przed odbiorem przesyłki od kuriera sprawdź jej stan wizualny. Jeśli uznasz, że przesyłka jest uszkodzona, lub może nie zawierać właściwych towarów w środku, odmów jej przyjęcia, sporządzając w obecności kuriera protokół szkody, którego wzór zobowiązany jest on Ci dostarczyć na miejscu. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.


 

ZWROT BEZ PODANIA PRZYCZYNY

 

Masz 14 dni na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrot towaru bez podania przyczyny)!

 

Na topkom.pl znajdziesz tylko produkty najwyższej jakości. Dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z oferowanych przez nas akcesoriów. Jesteśmy przekonani, że będziesz zadowolony z zakupu. Jeżeli jednak produkt minie się z Twoimi oczekiwaniami, możesz nam go zwrócić. Odstąpienie od umowy może być złożone wyłącznie przez klienta indywidualnego (Konsumenta - nie firmę). Obiektem zwrotów mogą być jedynie produkty nie wytworzone na indywidualne zamówienie, spersonalizowane. Zwrotów towarów zamówionych przez klientów biznesowych nie przyjmujemy.

 

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni od odebrania zamówienia przez jego adresata. Jeśli chcesz zwrócić towary, należy zgłosić nam w formie wiadomości e-mail wolę skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podana przyczyny, w podanym wyżej terminie. Akceptujemy zwroty zarówno całości, jak i części zamówienia. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone na piśmie i wysłane pod adres :

IY DESIGN Artur Kostkowski

92-229 Łódź, Widzewska 14

 

Skorzystanie z prawa zwrotu jest możliwe jedynie gdy:

  • produkt nie był używany (oprócz sprawdzenia jego zgodności z zamówieniem);

  • produkt nie został uszkodzony.

  • brak możliwości zwrotu dotyczy słuchawek które były rozpakowane oraz używane jako douszne ( względy higieniczne )

 

Jeśli zależy Ci na szybszym rozpatrzeniu zwrotu, dołącz do niego:

  • fakturę lub paragon, jako potwierdzenie zakupu. Dzięki temu znacznie szybciej odnajdziemy Twoje zamówienie

  • pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, koniecznie podpisane przez kupującego

 

INFORMACJE DODATKOWE

Koszty opakowania i odesłania zwracanych towarów ponosi Kupujący. Jeśli masz możliwość, dostarcz nam produkty osobiście do Salonu Sprzedaży, a zaoszczędzisz na wysyłce.

Zwracany towar powinien zostać zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy jest nieużywany. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

Sklep zwraca Klientowi całą wpłaconą kwotę za towary, koszty dodatkowe płatności występujące w Sklepie oraz koszty wysyłki towarów z zamówienia do Klienta w wysokości najniższego kosztu dostępnego w Sklepie w momencie złożenia tego zamówienia, nawet jeśli Klient wybrał droższą przesyłkę, niezależnie od jej sposobu. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki ze zwracanym towarem.

Sklep nie zwraca Klientowi kosztów odesłania zamówionych towarów do Sklepu.

W razie powstania dodatkowych pytań prosimy o kontakt z nami : sklep@topkom.pl


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu